Friday, March 13, 2020

Κορωναϊός: η Σωτηρία είναι μακριά από Μεγαλουπόλεις σε Χωριά με Παραδοσιακό Τρόπο Ζωής χωρίς Ανέσεις και Τεχνολογία





Ό,τι ακολουθεί είναι η απάντηση που έστειλα σε ερωτήματα ενός εξαιρετικού Έλληνα πατριώτη και πολύ καλού φίλου στην Ολλανδία. Το κείμενο αυτό έρχεται σαν συνέχεια σε άλλα που δημοσίευσα πρόσφατα. Προσέξτε τα εδώ¨

Το Τέλος του Σημερινού Κόσμου είναι κοντά! Μεγαλουπόλεις, Επιδημίες, Λαθρομετανάστες, Χάος κι Επιβίωση στην Φύση
https://orientalgreeks.blogspot.com/2020/03/blog-post_13.html

Κορωναϊός: τι δεν ξέρετε αλλά έχει ήδη σημειωθεί σε Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά Κείμενα όπου οι Κινέζοι δεν αναφέρονται ως Ένα Έθνος
https://orientalgreeks.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

---- Απάντηση σε Φίλο σχετικά με τον Κορωναϊό και την Αποφυγή του -----

Φίλε μου,
Χαίρομαι που τα βρήκες ενδιαφέροντα και φχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Επίσης σε φχαριστώ για τις πληροφορίες που μου στέλνεις για το πως βιώνεται η κατάσταση στην Δυτική Ευρώπη.

Στην περίπτωση του κορωναϊού δεν έχει σημασία τόσο το που βρίσκεται κάποιος αλλά το πως ζει. Αν κάποιος ζει σ' ένα χωριό κι έχει τη δική του γη και την καλλιεργεί, το δικό του πηγάδι για να πίνει νερό, και τα δικά του ζωντανά για να τρώει που και που λίγο κοτόπουλο ή κρέας, τότε και σίγουρα έχει πολύ λίγες ανάγκες να καλύψει με αλισβερίσια κι επικοινωνία με άλλους.

Όταν μιλάω ενάντια στις μεγαλουπόλεις και τις περιγράφω ως νεκροταφεία ανθρώπων και όταν λέω ότι οι άνθρωποι πρέπει να ζουν στην φύση, δεν ξεχνάω ότι σε μεγάλο βαθμό και σε τεράστια έκταση δυστυχώς σε πολλά σημεία του κόσμου (ιδιαίτερα στην Ευρώπη) τα χωριά έχουν καταντήσει να είναι απλώς συνοικίες μεγαλουπόλεων μετατοπισμένες μέσα στην φύση ως καρκινώματα.

Θέλω να πω ότι, πιο παλιά, τα χωριά ήταν πραγματικά. Όταν έλεγες 'χωριό' το 1960, τότε ήταν αληθινό χωριό, δηλαδή κάτι το πολύ διαφορετικό από μια συνοικία της πρωτεύουσας. Ο μπακάλης στο χωριό είχε πολύ λίγα πράγματα σε σχέση με τον μπακάλη σε μια κεντρική συνοικία της πρωτεύουσας. Ο μανάβης είχε τα τοπικά πράγματα. Στον Πειραιά έβλεπες πολλούς νησιώτες να γυρίζουν με βαπόρι στο νησί τους και να κουβαλάνε μαζί με τα πράγματά τους κι ένα καρπούζι γιατί στο νησί τους δεν καλλιεργούνταν καρπούζια. Το σούπερ μάρκετ, όταν πρωτοεμφανίστηκε στα χρόνια της επταετίας, το κατάγγελναν ήδη πολλοί καλόγεροι και ιερείς ως χώρο του διαβόλου. Να που αποδεικνύονται σωστοί!

Ένα σούπερ μάρκετ στο χωριό είναι αυτοκτονία. Δεν χρειάζονται εισαγόμενα προϊόντα στο χωριό. Ποιος σου είπε ότι εύρισκες μαγιονέζα στον μπακάλη της επαρχιακής κωμόπολης; Ποιος σου είπε ότι χρειάζεται ένας χωρικός έξω από την Πρέβεζα σολωμό καπνιστό στο σούπερ μάρκετ της πρωτεύουσας του νομού του; Όλα αυτά είναι ψεύτικες ανάγκες που καταστρέφουν τον κόσμο.

Καταναλωτισμός, Μάρκετινγκ, μιμητισμός (μια μικροαστική νοοτροπία δηλαδή), κυρα-κατινισμός κι άθλια κουτσομπολιά, κομματική - κρατική προπαγάνδα για τάχα πρόοδο, πλούτο κι ευημερία, τηλεόραση και διαφημίσεις, όλα αυτά κατέστρεψαν την σωστή φυσική ζωή στο χωριό, προβάλλοντας την νοοτροπία ότι 'περισσότερα αγαθά σημαίνουν καλύτερη ζωή'. Αυτό είναι ένα ψέμμα.

Πρώτον δεν είναι αγαθό η μαγιονέζα. Είναι ένα δηλητήριο που του έχουν βάλει και μερικά συστατικά που κάνουν τους χρήστες να εθίζονται και να θέλουν συνέχεια να τρώνε αυτή τη χημική ουσία. Και βέβαια δεν είναι μόνον η μαγιονέζα αλλά όλες οι κονσέρβες, όλα τα αναψυκτικά, όλα τα παγωτά, όλα τα συσκευασμένα και βιομηχανοποιημένα, όλα τα κατεψυγμένα που πρέπει κανείς να αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι.

Δεύτερον, ποια είναι η τάχα 'καλύτερη ζωή', ε! Αυτό το είδαμε πολύ καλά! Για δες πόσοι πολύ χοντροί (obese) υπάρχουν στην Αμερική, όπου έχουν μεγαλύτερη εμπειρία σ' αυτόν τον καταναλωτι(στι)κό τρόπο ζωής! Όλες αυτές οι χημικές ουσίες έχουν συατατικά που εθίζουν τους καταναλωτές στο να τις καταναλώνουν κι αυτοί, ως ανυποψίαστα θύματα, τρώνε ολοένα και περισσότερο και γίνονται 150 ή 200 κιλά ο καθένας.

Τρίτον, όλα τα φαστφουντάδικα πρέπει να κλείσουν. Από που κι ως που μπορεί να υπάρχουν KFC ή McDonald's στην Ελλάδα; Από πότε αποτελούν όλα αυτά τα δηλητήρια τμήμα της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας; Ένα φαστφουντάδικο στην πρωτεύουσα ενός νομού είναι πραγματική αυτοκτονία για τους εκεί ανθρώπους.

Αλλά, πέρα από όλα αυτά, τα ίδια τα επαρχιακά σπίτια δεν έμοιαζαν με τις μονοκατοικίες της πρωτεύουσας. Είχαν κήπο και χωράφι κι ο κάθε χωριάτης εργαζόταν σ' αυτά, κάτι που όχι μόνο τροφοδοτούσε την οικογένειά του με πολλά προϊόντα αλλά τον διατηρούσε σε εξαιρετική φόρμα και καλογυμνασμένο, χωρίς να έχει ανάγκη να τρέξει σε ιδιωτικά γυμναστήρια. Τα επαρχιακά σπίτια δεν είχαν τις ίδιες ανέσεις και τις ηλεκτρικές συσκευές που συναντούσες στα σπίτια των κεντρικών συνοικιών της πρωτεύουσας. Ποιος είχε ηλεκτρικό ψυγείο σ' ένα χωριό έξω από την Καρδίτσα το 1960; Ψυγεία πάγου είχε ο κόσμος. Και κει διατηρούσαν λίγα πράγματα.

Ο καταναλωτισμός κι η χειροτέρευση του εργασιακού ωραρίου υποχρέωσαν τους ανθρώπους των μεγαλουπόλεων να μαγειρεύουν για 2-3 μέρες και να φυλάνε τα φαγητά στο ψυγεία. Αυτό μπορεί να το θεωρούν φυσιολογικό τα σκουλήκια που ζουν στο Παρίσι, το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη αλλά είναι παρά φύσιν.

Ξέρεις τι είναι πολιτισμός, έτσι όπως πραγματικά βιώθηκε μέσα στην Ιστορία – κι όχι τα ψέμματα που αραδιάζουν οι ψευτο-ιστορικοί των σατανο-πανεπιστημίων;

Πολιτισμός είναι "τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον"!

Κάθε μέρα άλλο ψωμί! Το έφτειαχναν οι γυναίκες στα χωριά στον φούρνο που ήταν στην άκρη του κήπου στο κάθε σπίτι. Από που κι ως που χρειάζεται να αγοράζει κανείς το σημερινό ζαχαρωτό ψευτο-ψωμί των αρτοπωλείων που είναι κίνδυνος-θάνατος για όσους τρώνε πολύ; Ξέρεις τι γεύση είχε παλιά το πραγματικό ψωμί; Σχεδόν πικρή! Ξέρεις πόσο σκληρό ήταν το πετσούρι; Γέροι έσπαγαν τα δόντια τους καμμιά φορά! Εκείνο ήταν ψωμί! Όχι τα σημερινά δηλητήρια.

Έθνη που σήμερα ακόμη διατηρούν τις αρχές, τις αξίες και τον πολιτισμό τους αντιδρούν τρομερά στην ιδέα ότι το φαγητό που μαγειρεύτηκε σήμερα μπορεί να φαγωθεί αύριο. Το θεωρούν χαμηλό, δεύτερο, κατεξευτελιστικό και πρόστυχο.

Ας πούμε, Σομαλοί (25-30 εκ.) ή Ορόμο (40-45 εκ.) ή άλλα έθνη της Ανατολικής Αφρικής δεν μαγειρεύουν παρά μόνον για το γεύμα που θα φάνε. Τα αποφάγια πάνε στα κατσίκια, τα πρόβατα, τις κότες και τα άλλα ζωντανά. Ακόμη και το να φας το βράδι φαγητό μαγειρευμένο το μεσημέρι θεωρείται περίεργο και υποτιμητικό. Είναι κάτι που μόνον ένας ζητιάνος κάνει. Τεράστια ξεφτίλα δηλαδή!

Κι έτσι έκαναν πιο παλιά και στην Ελλάδα ή ακόμη στον Πειραιά που μεγάλωσα. Γιατί το σταματήσαμε αυτό; Για να πάνε τα κορίτσια και τα αγόρια στα σατανο-πανεπιστήμια του ψέμματος, να σπουδάσουν τάχα 'κομμουνισμό' και να γίνουν πούστηδες σαν τον Μαρξ και τον Ένγκελς, πλακομούνες σαν την βρωμιάρα Ρόζα Λούξεμπουργκ ή πουτάνες που γαμιούνται με τον πάσα ένα! Για να εργαστούν στα υπουργεία και στις κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις και να ξοδεύουν τα σατανο-χρήματά τους σε μπαράκια, ντίσκο, ταβέρνες και κέντρα διασκέδασης κάθε βράδι! Δεν ψοφούσαν καλύτερα μια ώρα αρχίτερα αντί να ξοδεύσουν τα λεφτά των γονιών τους στα άχρηστα πανεπιστήμια της μασωνίας και του σιωνισμού;

Έτσι λοιπόν σήμερα στην Ανατολική Αφρική ακόμη και οι πλούσιοι Σομαλοί της Σομαλίας, της Κένυας ή του Κατεχόμενου Ογκάντεν (στην Αβησσυνία), ακόμη κι αν έχουν μεγάλες βίλλες με φρουρούς, ακριβά αυτοκίνητα 4x4, δορυφορική κινητή τηλεφωνία και ιντερνέτ, δεν έχουν ψυγείο σπίτι τους! Τους φαίνεται άχρηστο γιατί συνεχίζουν τον παραδοσιακό τρόπο ζωής τους.

Και δεν είναι μόνον το μαγειρευμένο φαγητό. Είναι τα φρούτα και τα λαχανικά που τρώγονται φρέσκα! Στις τοπικές λαϊκές αγορές κάθε μέρα φτάνουν φρέσκα προϊόντα. Τι νόημα έχει να αγοράσει κάποιος πολλά κιλά φρούτων και να τα βάλει στο ψυγείο; Την επόμενη μέρα οι γυναίκες θα πάνε πάλι στην αγορά για να αγοράσουν. Δεν εργάζονται σαν άθλιες σκλάβες σε κανένα υπουργείο ή σε καμμιά εταιρεία 9 πμ – 5 μμ, έτσι ώστε να τρέχουν για τις προσωπικές τους ανάγκες στα σούπερ μάρκετς και να στοιβάζουν πράγματα στο ψυγείο!

Τέλος, το παγωμένο νερό (του ψυγείου) θεωρείται πολύ ανθυγιεινό από τους Σομαλούς κι έτσι είναι. Άλλο το κρύο νερό της βρύσης και του πηγαδιού κι άλλο το ανθυγιεινό, παγωμένο νερό του ηλεκτρικού ψυγείου. 

Και επιπλέον αυτοί τα αφρικανικά έθνη που διατηρούν τις αυθεντικές παραδόσεις και τον πατροπαράδοτο τρόπο ζωής δεν έχουν ανάγκη από ηλεκτρικές κουζίνες. Στις κουζίνες τους δεν υπάρχουν ηλεκτρικές συσκευές κανενός είδους. Μόνο μια μικρή λάμπα κρέμεται από το ταβάνι. Έχουν λοιπόν εστίες όπου ανάβουν φωτιές με τον παραδοσιακό τρόπο όπως έκαναν και στα ελληνικά χωριά πριν από 60 χρόνια.

Ξέρεις τι κατέστρεψε την Ελλάδα, την Δύση και τον κόσμο γενικώτερα, φέρνοντας τις σημερινές νεκροπόλεις – μεγαλουπόλεις;

Το βόλεμα! Η ευκολία! Και η προπαγάνδα γι' αυτήν!

Θυμάσαι εκείνη την καταραμένη διαφήμιση του Φωτόπουλου "Και συ θα κάααθεσαι" (που βασίστηκε σε τραγούδι του Τσιτσάνη του 1948);

Αυτό έφαγε τον κόσμο. Πίστεψαν στην ευκολία. Και μάλιστα δεν αντέδρασαν ούτε καν οι παππάδες. Γιατί κάθε ευκολία, κάθε βόλεμα, κάθε αποφυγή του ασφαλώς και  δύσκολου, παραδοσιακού τρόπου ζωής είναι σατανισμός.

Αυτό το θέμα δεν διαφέρει από Χριστιανωσύνη σε Ιουδαϊσμό ή Ισλάμ και επίσης σε άλλες θρησκείες.

Υπάρχει μια Κορυφαία Θεϊκή Επιταγή χιλιετίες ολόκληρες πριν τον Μωϋσή και τις Δέκα Εντολές. Υπάρχει η πρόταση του Θεού προς τον Αδάμ:

- ν δρτι το προσώπου σου φαγ τν ρτον σου (Γένεση Γ' 19)

Ο Θεός δεν έδιωξε τον άνθρωπο από τον Παράδεισο για να κτίσει αυτός σπίτια με σαλόνια και με τηλεοράσεις για να κάθεται πάνω στους καναπέδες σαν τον βλάκα. Η μηχανοποίηση της γεωργίας είναι σατανική διαστροφή και φέρνει κακό στον άνθρωπο. Μάλιστα λίγο πιο κάτω στο κείμενο της Γένεσης ρητά λέγεται ότι η ξεκούραση (η 'τρυφή') ήταν για τον Παράδεισο και ότι ο Αδάμ εκδιώχθηκε από κει για να μένει 'απέναντι' από τον Παράδεισο που τον φυλάνε τα Χερουβείμ με ρομφαία.

- κα ξαπέστειλεν ατν Κύριος Θες κ το παραδείσου τς τρυφς ργάζεσθαι τν γν, ξ ς λήφθη. κα ξέβαλε τν δμ κα κατκισεν ατν πέναντι το παραδείσου τς τρυφς (23-24)

Το παραπάνω είναι αρκετό για να καταλάβεις πόσο πιο σωστοί ήταν οι αγρότες του βουνού και του κάμπου πριν από 250 χρόνια και πόσο πιο αντίχριστοι είναι όσοι θεωρούν λογικό να εργάζονται σ' ένα γραφείο κάποιου ορόφου του ουρανοξύστη.

Μάλιστα, μετά την διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, των λαπτοπ, και του Ιντερνέτ, έχει παρατηρηθεί μια ακόμη πιο ψεύτικη επιστροφή στη φύση: πολλοί πήγαν κι έστησαν μοντέρνες βίλλες με απίστευτη πολυτέλεια σε βουνά, παράλια και νησιά και ζώντας εκεί νομίζουν ότι απολαμβάνουν την πολυτέλεια των μεγαλουπόλεων. Το να έχεις γιακούτσι ή σάουνα στην Ελλάδα, σε μια βίλλα στη Σίφνο, δεν είναι ζωή στη φύση: είναι ανωμαλία.

Ένας τέτοιος τρόπος ζωής σε τίποτα δεν αλλάζει την ζωή του ανθρώπου των μεγαλουπόλεων. Εξαρτάται από το καταναλωτιστικό σύστημα τόσο όσο κι ο τρόπος ζωής ενός κατοίκου μιας υποβαθμισμένης συνοικίας της μεγαλούπολης. Και σε τίποτα δεν βοηθάει κάτι τέτοιο στο να αποφύγει ένας άνθρωπος τις πανδημίες. Όπως λέει η λέξη, η πανδημία διαδίδεται στον δήμο. Θα σωθούν όσοι είναι ξεκομμένοι από τον 'δήμο'. Και 'δήμος' της καταναλωτικής κοινωνίας είναι εκεί όπου υπάρχουν τα κομβικά σημεία του συστήματος: σούπερ μάρκετς, καταστήματα, κρατικές υπηρεσίες, εταιρείες, γήπεδα, καφετέριες, τουριστικοί χώροι, ταβέρνες, καφενεία, θέατρα, κινηματογράφοι, κομματικά γραφεία, σχολεία, πανεπιστήμια, κοκ.

Αντίθετα, ο άνθρωπος που ζει στην φύση δεν συχνάζει σε τέτοιους χώρους και συναντάει λίγους συντοπίτες του μεμονωμένα και όποτε χρειαστεί. Γεωργικές και κτηνοτροφικές απασχολήσεις, καθημερινότητα χωρίς ηλεκτρισμό, οικοδομικές εργασίες αν χρειαστεί επιδιόρθωση κάτι στο σπίτι, επιδιορθώσεις σε έπιπλα και σε ρούχα, μάθημα στα παιδιά, οδοιπορία στη φύση, εξοικείωση με τα ζώα, και εκκλησιασμός τις Κυριακές και τις γιορτές.

Αλλά οι διεστραμμένοι σατανιστές, άθεοι, αριστεροί, κομμουνιστές και κίναιδοι βρήκαν την περίσταση κατάλληλη για να επιδιώξουν να κλείσουν τις εκκλησίες! Τόσο ηλίθιοι είναι που δεν καταλαβαίνουν ότι ο κορωνοϊός περισσότερο μεταδίδεται από τα γαμημένα τους τα υπουργεία, τα μπουρδελο-γραφεία των κομμάτων, και τις άχρηστες κρατικές υπηρεσίες που επί δεκαετίες κατέστρεψαν τον μέσο άνθρωπο με την κρατι(κιστι)κή τυραννία τους.

Τέλος, στα όσα μου αναφέρεις, απαντώ σύντομα εδώ και θα επεκταθώ περισσότερο σε επόμενο κείμενο: όχι! Ο κορωναϊός δεν είναι σιωνιστική υπόθεση. Ναι, έχεις δίκιο να λες ότι οι Ασκενάζι Χαζάροι ψευτο-Ιουδαίοι Σιωνιστές μισούν την Χριστιανωσύνη αλλά υπάρχουν αρκετές ενδείξεις ότι ο ιός τους κτυπάει και αυτούς. Οι Ισραηλινοί παίρνουν τρομερά μέτρα που δείχνουν πραγματική ανησυχία. Και το σημειώνω ιδιαίτερα αυτό εδώ, επειδή σήμερα μπορούν να κατασκευαστούν ιοί που να εξοντώνουν ένα συγκεκριμένο έθνος. Σε τέτοια επίπεδα έχει φτάσει η σατανο-επιστήμη των διαβολο-πανεπιστημίων....

Άλλωστε, μην ξεχνάς ότι τρομεροί εχθροί της Χριστιανωσύνης βρίσκονται ήδη μέσα στην Χριστιανική Εκκλησία, και μ' αυτό δεν εννοώ μόνο τους μασώνους. Υπάρχουν κι οι Ιησουΐτες. Και η αντιχριστιανική τακτική και στρατηγική των προπατόρων τους, των Βενεδικτίνων, είναι ό,τι πραγματικά κρυβόταν επί αιώνες πίσω από την τρομερή αντιπαράθεση Ρώμης και Νέας Ρώμης – Κωνσταντινούπολης ήδη για πολλούς αιώνες πριν το αρχικό Σχίσμα (869). Και είναι γεγονός ότι εδώ θα πληρωθούν πολλοί λογαριασμοί.

Αλλά για το ποιοι ξεκίνησαν και τι επιδιώκουν αυτοί που προκάλεσαν την πανδημία θα γράψω προσεχώς. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι αυτή η πανδημία, όσο θανατερή και αν είναι, καταφέρνει να ακυρώσει ή να μεταθέσει πολλά σχέδια κάποιων κύκλων εξουσίας για ένα πόλεμο. Ποια χώρα θα ξεκινούσε πόλεμο υπό αυτές τις περιστάσεις;
Συνεπώς δεν πρέπει να μετράς μόνον τις γνωστές απώλειες (νεκρούς). Πρέπει να μετράς και τις άλλες απώλειες, εκείνες που δεν είχαμε, επειδή έχουμε τις συγκεκριμένες. Σ' αυτόν τον κόσμο όλα έχουν και το ανάστροφο είδωλό τους: είναι σαν να είμαστε μπροστά σ' ένα καθρέφτη. 

Νάστε πάντα καλά με υγεία και του Θεού την ευλογία!
Νίκος



No comments:

Post a Comment